Quin es el nostre objectiu?

Des de l’entitat  des de fa anys, hem detectat que els fills dels immigrants procedents de països on la llengua oficial és l’àrab, estan perdent les seves arrels d’origen i la seva cultura.

La meta que volem arribar nosaltres des de l’entitat, en diferencia de les mesquites convencionals és aprendre l’àrab i la cultura dels països d’origen dels nois i les noies assistents. En les mesquites el que realitzen és la memorització del llibre sagrat musulmà (El Corán) i no és donar la importància necessària en els alumnes per l’aprenentatge de la gramàtica de la llengua àrab. Aquest projecta els seus objectius, com explicàvem abans és el fet de poder fomentar l’aprenentatge de la llengua, la cultura a tots els participants. També fomentar el voluntariat des del punt de les dones del nostre municipi.

Activitats realitzades anys anteriors

Els anys anteriors hem fet el que és diríem les classes ordinàries, on els alumnes estan separats adapta’n el nivell gramatical que tenen. Es feien activitats a fora de l’espai en parcs del Municipi i també anualment es fa una excursió a Barcelona en el Parc d’Atraccions del Tibidabo i el cas de l’Any passat també en el Museu científic del CosmoCaixa amb l’Assistència de 60 persones les quals 5 monitors i diferentes famílies.

Aquest projecte està dirigit a tota la població de l’edat de 4 a 18 anys, sense la importància de l’origen o ètnia dels assistents.